Nothing Gonna Change My Love For YouNothing Gonna Change My Love For You NOTHING'S GONNA CHANGE MY LOVE FOR YOU演唱:Glenn Medeiros 葛倫麥德羅斯 葛倫麥德羅斯的" Nothing's gonna change my love for you "也是相同的情形酒店經紀,原唱兼作曲者的喬治班森(George Benson)是位黑人爵士樂手,若非經由葛倫麥德羅斯的翻唱,這首歌不會受到廣大樂迷的迴響。喬治班森還有一首著名的作品" Greatest love of all ",被惠妮休斯頓慧眼看上,而介紹給全世界的歌迷,否則這首好歌景觀設計將只能躲在喬治班森的專輯中,乏人問津。 葛倫麥德羅斯,一位來自夏威夷的偶像歌星,演唱這首歌時才十六歲,之後沒有較出色的暢銷曲,很快就淡出歌壇。Nothing's gonna change my love for you(英文歌詞)If I had to live my life 長灘島without you near meThe days would all be emptyThe nights would seem so longAnd with you I see forever oh so clearlyI might have been in love beforeBut it never felt this strongOur dreams are young and we both knowThey'll 酒店兼職take us where we want to goHold me now, touch me nowI don't want to live without you*Nothing's gonna change my love for youYou ought to know by now how much I love youOne thing you can be sure ofI'll never ask 買屋網for more than your loveNothing's gonna change my love for youYou ought to know by now how much I love youYou'll only change my whole life throughNothing's gonna change my love for youIf the road ahead is not so 九份民宿easyOur love will lead a way for usLike a guiding starI'll be there for you if you should need meYou don't have to change a thingI love you just the way you areSo come with me and share the viewI'll help you see 景觀設計forever tooHold me now, touch me nowI don't want to live without you 對你的愛永遠不變(中譯歌詞)如果我必須沒有你而活下去日子將會是一片空白夜晚將顯得漫長有了你,我清楚的看見永恆從前我也曾談戀愛但不曾感覺這麼強烈我倆的夢未央西裝外套,且我們都明白它們將帶我倆到心嚮往的地方擁抱我,觸摸我我不想沒有你而活下去對你的愛永遠不變現在,你應該明白我有多麼愛你有一件事你可以確定我絕不要求你更多的愛對你的愛永遠不變如今,你應該明白我有多麼愛你你改變了我的一生對你的愛景觀設計永不渝如果前方的路不好走愛將為我們指引一條出路像一顆導航的星若你需要我,我就在你身旁你不必改變什麼我就是愛你現在的樣子跟我來,分享這個景致我將幫你也看見永恆擁抱我,觸摸我我不想沒有你而活下去 參考資料 借貸http://www.tacocity.com.tw/abs1984/a47.htm
arrow
arrow
    全站熱搜

    ad01adzzyv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()